۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶

امام‌ جمعه گرگان:

مشارکت در راهپیمایی۲۲ بهمن بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه دشمن است

مشارکت در راهپیمایی۲۲ بهمن بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه دشمن است

گرگان- امام جمعه گرگان با دعوت از آحاد مردم برای حضور در یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: مشارکت در این راهپیمایی عظیم‌، بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه ها و توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی و ملی برای همه آحاد مردم تلقی می‌شود که می‌تواند تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران را خنثی و نقشه بر آب کند.

امام جمعه گرگان گفت: امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا با همراهی رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود در صدد هستند با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزنند.

وی گفت در این شرایط حساس داخلی و بین المللی حضور پرشور و گسترده مردم مشت محکمی بر زیاده‌خواهی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران بوده و نشانه‌ای از پایبندی و دلدادگی مردم به کشور است.

نورمفیدی بیان کرد: هرچند در کشور مشکلاتی وجود دارد اما مردم برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی و پاسداری خواهند کرد.

امام جمعه گرگان افزود: در ۲۵۰ سال اخیر کشور، زعما و بزرگان متعددی مانند میرزای شیرازی، میرزا کوچک‌خان جنگلی، شهید مدرس، ریسعلی دلواری برای آزادی کشور از جنگ استبداد و استکبار جانفشانی‌های بسیاری کردند که در نهایت حضرت امام خمینی (ره) با همراهی ملت موفق شد آزادی و استقلال را به مردم هدیه دهد.

امام جمعه گرگان با اشاره به وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی و همچنین کشورهای سوریه و ترکیه از آحاد مردم خواست با توجه به سرمایه هوا در این مناطق در ارسال کمک‌های انسان دوستانه مشارکت داشته باشند.

کد خبر 5705801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha