۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۸

مهر گزارش می‌دهد؛

اقتدار انقلاب اسلامی به اراده مردم گره خورده است

اقتدار انقلاب اسلامی به اراده مردم گره خورده است

رشت- مردم دیار میرزا همانند همیشه امروز نیز با حضور حماسی و پرشور خود مهر تاییدی بر این انقلاب و نظام زده و از رهبری حمایت کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- بهرام قربانپور: وقتی پای مردم در میان باشد قصه کمی فرق می‌کند؛ صحبت پنج نسل دلدادگی، مقاومت و وفاداری است. آری برایتان از مردمی سخن می گویم که چهل و اندی سال خون و دل خوردند و خون‌ها دادند تا «انقلاب اسلامی» مستدام، سربلند و با اقتدار به راه پر فروغ خود ادامه دهد.

چهل و اندی سال در کنار سختی‌ها، مشکلات اقتصادی، جنگ، تحریم‌های ظالمانه، ترورهای دردآور و تلخ برانگیز و گاهاً بی تدبیری‌های خواصِ مسئول، به صحنه آمدند تا ضمن پایبندی و میثاق شأن با آرمان‌های امامین انقلاب و این نظام مقتدر، دشمن را از صحنه براندازی بیرون بیاندازند.

اقتدار انقلاب اسلامی به اراده مردم گره خورده است

آن چیزی که بیشتر از همه به چشم می‌آمد حضور مثال زدنی دهه هشتادی‌ها و دهه نودی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود که از سرزندگی، نشاط، طراوت و پویایی انقلاب اسلامی خبر می‌داد، نوجوانان دهه هشتادی و نودی با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی جملات معناداری چون «تا پای جان با انقلاب می مانیم» و «عاشق ولایتیم»، پیام مهمی به دشمنان نظام و انقلاب منتقل کردند، آن هم تزریق خون امید به رگ‌های انقلاب اسلامی بود.

دشمن در طول انقلاب اسلامی و در فتنه اخیر در کشور و استان گیلان، تلاش کرد تا تیشه به ریشه انقلاب اسلامی بزند اما همانند گذشته دچار اشتباه محاسباتی شد و تیر زهرآلودش به سنگ برخورد کرد و مردم با حضور مقتدر، حماسی و شورآفرین شأن در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پای طومار انقلاب امضا کردند. شعار «الله اکبر الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» رشتوندان گوشه گوشه میدان شهدای ذهاب را پر کرده بود و ضمن نمایش نفرت استکباری، از پایبندی و توجه مردم به این شعار راهبردی «مرگ بر آمریکا- مرگ بر اسرائیل» پرده برداشت.

اقتدار انقلاب اسلامی بر پایه حضور و حمایت مردم از آن پیوند خورده است

حسین علیزاده یکی از شهروندان رشتی که به همراه خانواده در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کرده بود، اظهار کرد: اقتدار انقلاب اسلامی بر پایه حضور و حمایت مردم از آن پیوند خورده و این مهم نشان دهنده مردمی بودن این انقلاب است.

وی با اشاره حب مثال زدنی مردم به انقلاب و رهبری، افزود: حضور و حمایت همیشگی مردم از انقلاب، تفکرات پلید دشمنان را به چالش کشیده است و آنها هر روز ذلیل‌تر می‌شود.

این شهروند رشتی، موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را کم نظیر توصیف کرد و گفت: اگرچه مشکلاتی در بخش معیشت و اقتصاد مردم وجود دارد که باید ریشه‌ای و عمیق نسبت به حل آن اقدام شود، اما در کلیت، دستاوردهای انقلاب وصف ناپذیر است.

اقتدار انقلاب اسلامی به اراده مردم گره خورده است

تمام نقشه‌ها و تلاش‌های دشمن با این حرکت حماسی مردم باطل شد

علیزاده با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن علیه نظام اسلامی بویژه در ماه‌های اخیر، بیان کرد: تمام نقشه‌ها و تلاش‌های دشمن با این حرکت حماسی مردم باطل شد.

وی با بیان اینکه مردم پشتوانه اصلی انقلاب هستند، افزود: انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران آلاله به دست آمده است و وظیفه داریم نسبت به حراست و حفاظت از این میراث گرانبها همه تلاش کنیم.

این شهروند رشتی با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بیان کرد: مردم به انقلاب دل بسته‌اند و مسئولان باید با کار جهادی و گره گشایی گره این دلبستگی را محکم‌تر کنند.

علیزاده، مردم را سرمایه‌های عظیم و ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: انقلاب‌ها و حکومت‌های هیچ کجای دنیا اینگونه مردم خواه ندارد.

دفاع از ارزش‌های اسلامی و امامین انقلاب وظایف هر ایرانی است

خانم حسن زاده یکی از بانوان رشتی که با فرزند خردسالش به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده، می‌گوید: دفاع از ارزش‌های اسلامی و امامین انقلاب وظایف هر ایرانی است و تا جان داریم بر این عهد پایبندیم. وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب، افزود: حضور دهه هشتادی‌ها و نودی ها در صحنه‌های حساس و حمایت ساز انقلاب، نشان دهنده رویش‌های این حرکت بزرگ است.

این شهروند رشتی با بیان اینکه مسئولان باید قدرشناس مردم ولایی باشند، گفت: ایجاد عدالت اجتماعی، خدمت صادقانه و پاکدستی از سوی مسئولان بهترین نوع قدرشناسی برای مردم است.

حسن زاده با اشاره به آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی مردم گیلان در ادوار مختلف، بیان کرد: خلق حماسه‌های شورانگیز از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون توسط مردم گیلان، نشان دهنده بصیرت گیلانیان است.

وی با تاکید بر انتقال مفاهیم انقلاب به نسل‌های آینده، افزود: نسل جوان امروز نیازمند جدی ادبیات و مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی و رهبری معظم خط قرمز ما جوانان و نوجوانان است

مهدی ابراهیمی یکی از نوجوانان رشتی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و رهبری معظم خط قرمز ما جوانان و نوجوانان است و به این نظام سراسر نور افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از رویش‌های انقلاب واهمه دارد، افزود: دهه هشتادی‌ها و نودی ها رویش‌های انقلاب هستند که تن دشمن را به لرزه در آوردند.

این نوجوان رشتی با اشاره به حضور پرشور جوانان و نوجوان در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، بیان کرد: جوانان و نوجوانان در قبال سرنوشت کشور خود را مسئول می‌دانند و همیشه پیشقدم و صف اول برنامه‌های حمایت از انقلاب هستند.

اقتدار انقلاب اسلامی به اراده مردم گره خورده است

نرم افزار ترویجی و فرهنگی انقلاب اسلامی باید امروزی شود

ابراهیمی با اشاره به عشق و محبت مثال زدنی نسل جوان و نوجوان به حاج قاسم، اضافه کرد: حاج قاسم این نسل را خوب درک می‌کرد و رفتارشان با نسل جوان و نوجوان بسیار مهربانانه و پدرانه بود.

وی با اشاره به بروز رسانی برنامه‌های ترویجی انقلاب اسلامی برای نسل جوان، افزود: نرم افزار ترویجی و فرهنگی انقلاب اسلامی باید امروزی شود.

مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران وجه تمایز آن با سایر انقلاب‌های دنیا است که البته با رهبری داهیانه امامین انقلاب توأم شده و اکنون بعد از ۴۴ سال کارشکنی، سنگ‌اندازی، تحریم‌های ظالمانه، جنگ، ترور و دیگر اقدامات ضد بشردوستانه دشمن همچنان استوار و مقتدر به راه خود ادامه می‌دهد.

آن چیزی که امروز مردم گیلان در نقطه نقطه این سرزمین پرافتخار به جهانیان نشان داد پیام خودباوری ملی، اتحاد، همدلی و وفاداری به انقلاب و آرمان والای امامین انقلاب و شهدای عزیز است که دشمن را به ذلت کشانده است.

و مخاطب دیگر پیام خروش و حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولان و دست اندرکاران اثرگذار نظام هستند که باید با خدمت گذاری، امانت داری در مسئولیت و کردار، گفتار و رفتار صادقانه، دین قدرشناسی شأن را به این ملت ادا کنند.

کد خبر 5706642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha