۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۶

استاندار مرکزی:

۳۴۱ طرح برق‌رسانی روستایی در شهرستان اراک بهره‌برداری شد

۳۴۱ طرح برق‌رسانی روستایی در شهرستان اراک بهره‌برداری شد

اراک- استاندار مرکزی گفت: ۳۴۱ طرح برق رسانی روستایی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال همزمان با ۲۲ بهمن‌ماه در شهرستان اراک بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر شنبه همزمان با آخرین روز از ایام دهه فجر در آئین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی روستاهای شهرستان اراک اظهار داشت: اگر دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف توفیق خدمت به مردم را داشته و موفق بوده، بخش مهمی از این خدمت رسانی از مسیر شوراهای روستاها و دهیاری‌ها در روستاها انجام شده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دهیاران و اعضای شوراهای روستاها افسران خط مقدم خدمت به کشاورزان و روستاییان هستند، گفت: دهیاران بی منت و با حداقل منابع مالی و کمک از سوی دولت، تمام توان و تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به کار گرفته اند.

وی افزود: امسال ۸۸۸ طرح برق رسانی در ۲۵۰ روستای استان به بهره برداری رسیده است.

مخلص الائمه اضافه کرد: در دهه فجر امسال ۳۶۵ پروژه در ۳۶۵ روستا توسط دهیاری‌ها سازماندهی شده و البته در حوزه‌های دیگر نیز پروژه‌هایی به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از ۲۵۰ طرح عمرانی در اراک

امیر هادی فرماندار شهرستان اراک نیز در این آئین گفت: به برکت انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم، ۲۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در دهه فجر بهره برداری شد.

هادی با اشاره به اینکه افتتاح متمرکز ۱۳۰ طرح‌های دهیاری‌ها در ۱۱۵ روستا با اعتبار هزار میلیارد ریال انجام شده است، ادامه داد: ۳۴۱ طرح برق رسانی با اعتبار سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و شمار زیادی از مردم شهرستان اراک از خدمات این طرح‌ها بهره مند شدند.

وی دولت را پرچمدار عدالت و خدمت رسانی به مردم برشمرد و گفت: به برکت دولت سیزدهم طرح‌های عمرانی زیادی در حوزه آبرسانی و جاده‌های ارتباطی که رنگ و بوی تاریخی به خود گرفته به بهره برداری می‌رسد که جای تقدیر دارد.

کد خبر 5706986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha