۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹

آیت‌الله حسینی بوشهری:

دسیسه‌های دشمن مردم را از حمایت نظام و انقلاب باز نمی‌دارد

دسیسه‌های دشمن مردم را از حمایت نظام و انقلاب باز نمی‌دارد

بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دسیسه‌های دشمنان مردم را در حمایت از این نظام و انقلاب باز نمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر شنبه در جمع مردم برازجان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی امروز نیز همچون گذشته وفاداری خود را به این نظام و انقلاب اثبات کردند.

وی با اشاره به این مردم همواره به ولایت پایبند هستند خاطرنشان کرد: توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هیچگاه نمی‌تواند مردم ایران اسلامی را از حمایت و دفاع از این نظام و انقلاب باز دارد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان مردم ایران را یک ملت قدرشناس دانست و اضافه کرد: دشمنان هدفشان خاموش کردن نور خداست، اما به تعبیر قرآن نور خدا خاموش شدنی نیست.

وی با اشاره به حضور همراه با شور و شعور مردم استان بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر وفاداری و تجدید میثاق آنها با آرمان شهدا، انقلاب، امام راحل و رهبری است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انقلاب ایران اسلامی روز به روز استوارتر و مقاوم‌تر می‌شود افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای پشتوانه محکم و حامیان استواری است که روز به روز بیشتر و قوی‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خداوند پشتیبان انقلاب اسلامی ایران است ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون برنامه‌های متعددی را علیه مردم ما اجرا کرده‌اند ولی نتوانسته‌اند مردم را از حمایت این انقلاب منصرف کنند.

کد خبر 5707056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha