۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴

خزعلی مطرح کرد؛

اهمیت حفظ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده

اهمیت حفظ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حفظ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده گفت:ماندگاری نهضت انقلاب اسلامی به وسیله قلم و هنر صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در مراسم تجلیل از بانوان نویسنده کتاب‌های تفریظ شده از سوی مقام معظم رهبری اظهارداشت: ماندگاری نهضت انقلاب اسلامی به وسیله قلم و هنر صورت گرفته است و نقش مهمی را در این راستا داشته است.

وی به مقاومت در مکتب اهل بیت اشاره کرد و گفت: حرکت زینبی حرکت استمرار دهنده حسین (ع) است. قیام، شهادت و مقاومت یک برهه است و پاسداری، حفظ، حمایت و انتقال آن به نسل بعد کار مهمی است که بخشی را هنرمندان و نویسندگان و بخشی را خانواده شهدا انجام می‌دهند.

خزعلی گفت: شهدا با خونشان انقلاب اسلامی را حمایت می‌کنند و خداوند به ما توفیق و حرکت هر چه بیشتر در مسیر آنها را فراهم کند.

کد خبر 5708560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      1 0
      فعلاً نسل حاضر رو توجیه کن، شاید تا نسل بعد نیاز به فرستادن فرزند فیلتر شکن ساز به زمین دشمن نداشته باشیم.
    • علی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      اگر واقعا به فکر فرهنگ انقلاب هستید بسم الله در اولین گام وزیر بی کفایت ورزش رابیرون کنید از زمانی که ایشان وزیر شده تحقیر وتوهین به سرود وپرچم ملی کشور بوسیله بازیکنان مختلف ورزشی به چشم می خورد این ورزشکاران از طریق همین مدبران نالایق وشاید مغرض که بوسیله جناب سجادی منصوب شده اند اعزام میشوند