۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود:

۳هزار مترمربع اراضی ملی در منطقه بسطام رفع تصرف شد

۳هزار مترمربع اراضی ملی در منطقه بسطام رفع تصرف شد

شاهرود- رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از رفع تصرف اراضی ملی در منطقه بسطام خبر داد و گفت: ارزش این ملک بیش از یک میلیارد تومان برآورد می شود.

محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یکی از خط قرمزهای منابع طبیعی اراضی ملی است، ابراز داشت: در این راستا و بر حسب مأموریت ذاتی، اداره منابع طبیعی شهرستان شاهرود در مقابل زمین خواران و متصرفان اراضی ملی کوتاه نخواهد آمد و با آنان جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه امروز دوشنبه به دستور رئیس دادگاه بسطام و با حضور مأموران نیروی انتظامی این شهر و اداره منابع طبیعی شهرستان شاهرود یک واحد ویلا غیر مجاز تخریب و به دولت بازگردانده شد، افزود: این ویلا در زمینی به مساخت سه هزار مترمربع ساخته شده و دارای درختان زردآلو و هلو و غیره بوده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه ابتدا به متصرف فرصت کافی داده شد که خود رفع تصرف را انجام دهد، ابراز داشت: طی سال جاری دو بار در محل مورد نظر حضور یافته و تذکرات لازم به فرد خاطی داده شد اما این متخلف توجه کافی را به هشدارها نداشته است.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه صاحب این ملک دور باغ دیوار کشیده و بنا ساخته بود، تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این ملک بیش از یک میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه فرد خاطی رفع تصرف را انجام نداده است، افزود: امروز با تخریب این ویلا این زمین به اراضی ملی بازگردانده شد و باید گفت که با هر گونه ساخت و سازهای غیرمجاز برخوردهای لازم صورت می‌گیرد و راه فراری از آن نیست.

کد خبر 5708610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha