۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۶

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

ریزش هوای سرد در خوزستان پیش بینی می‌شود

ریزش هوای سرد در خوزستان پیش بینی می‌شود

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان گفت: ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی وقوع مه یا مه رقیق در استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تداوم فعالیت سامانه بارشی را تا اواخر روز چهارشنبه در خوزستان نشان می‌دهد که سبب رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و شمال شرقی می‌شود.

وی عنوان کرد: وزش تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان و بارش برف در ارتفاعات استان و احتمال ریزش تگرگ مناطق مستعد نیز همراه با این سامانه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: از روز پنجشنبه با خروج سامانه مذکور و وقوع شرایط پایدار و ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی پدیده غالب در استان مه یا مه رقیق پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: شمال خلیج فارس تا اواخر هفته مواج و تا روز چهارشنبه در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته هندیجان با ۲۱.۳ و دزپارت با ۰.۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۱۳.۹ و حداقل به ۱۰.۵ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5709681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      6 1
      خدایا این باران و هوای سرد رو از خوزستان نگیر.
    • بامشاد علی موری IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      0 1
      سلام آقای محمد سبزه زاری هواشناسی استان خوزستان شهر اهواز منبع آب به دلیل که فصل بوی بهار عید میاد پخش سریال های طنز جدید شبکه یک پایتخت فصل 7 پخش خواهد شد نون خ فصل چهارم حذف خواهد شد خوشنام خواهد شد