۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نتیجه نوکری و خدمت به آمریکا سعادت نیست

نتیجه نوکری و خدمت به آمریکا سعادت نیست

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به تدریج بسیاری از دولت‌های جهان را از خواب غفلت بیدار کرد که نتیجه نوکری به آمریکا سعادت نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در حاشیه افتتاح مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی شهدای هرمزگان در جمع خبرنگاران افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای هواداران زیادی است و اگر خطری از جانب جبهه استکبار آن را تهدید کند، به طور قطع تمامی نیروهای حزب اللهی مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مولفه قدرت انقلاب، قدرت و ایمان مردم ایران است که مبتنی بر معرفت و بصیرت بوده و این انقلاب را به پیش می‌برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در روز ۲۲ بهمن امسال شاهد بودیم که مردم ما با همه سختی‌ها و فشارهایی که بود برای دفاع از انقلاب و نظام شان آمدند که این خود یک انقلاب و یک حرکت جدید بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی، با اشاره به اینکه اوج اثربخشی ولایت، محور قرار دادن آن از سوی امت است، تصریح کرد: مسوولان ما باید قدردان این مردم باشند و نسبت به ولایت، سرباز باشند و نسبت به این مردم، خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه خویش دهند.

وی گفت: نتوانستیم خوب تبیین کنیم که دولت سیزدهم با چه شرایط و وضعیتی کار را تحویل گرفت تا امروز بتواند در وضعیت بهتری به اقدامات خود بپردازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ریزش ها وجود دارد؛ چرا که تاریخ نشان می دهد شمر هم جانباز صفین بود اما زشت ترین چهره حادثه کربلا و عاشورا شد ولی اسلام به پیش می رود و این تحقق وعده الهی است.

وی با اشاره به توانمندی کشورمان در حوزه موشکی، ایجاد بازدارندگی غیورانه را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب، دشمنان ما می‌دانند که اگر علیه این این کشور خطایی کنند، چندین برابر آن پاسخ می‌گیرند.

کد خبر 5710207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha