۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷

استاندار گیلان:

اتمام طرح های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم است

اتمام طرح های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم است

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه سیاست و اولویت مهم دولت سیزدهم اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان است، گفت: این روند تا پایان سال با جدیت بیشتری در گیلان دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در ششمین همایش ائمه جمعه در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: تریبون فرهنگی و آگاهی بخش نماز جمعه از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است.

وی بر لزوم بهره گیری از این فرصت جهت تقویت روند خدمات رسانی دولت و ارائه خدمت بی منت به مردم تاکید کرد و افزود: دولت در راستای مفاهیم ارزشمند و تحقق این رسالت مهم کوتاهی نخواهد کرد.

عباسی به سفر رئیس جمهور به چین اشاره کرد و ادامه داد: تبلور ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور در راستای بی اثر کردن نقشه‌های شوم دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی از اهداف این سفر به شمار می‌رود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه متولیان فرهنگی و رسانه‌ای اجازه ندهند که این مهم از سوی دشمن کم رنگ جلوه داده شود، اضافه کرد: دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم تمام تلاش خود را به کار بسته است.

عباسی با بیان اینکه سیاست دولت مردمی و اولویت مهم استان اتمام طرح‌های نیمه تمام است، تصریح کرد: این روند تا پایان سال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی از شناسایی و آماده سازی ۳۱۹ عرصه سرمایه گذاری در مناطق مختلف گیلان با لحاظ ایجاد تعادل در روند توسعه منطقه‌ای خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا تاکنون ۲۱۹ مجوز بی نام برای تسهیل در روند جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در گیلان صادر شده است.

عباسی با بیان اینکه در دهه فجر امسال یک هزار و ۱۰۹ طرح عام المنفعه با سرمایه گذاری ۴ هزار و پانصد میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: تلاش می‌شود طرح‌های افتتاحی هفته دولت در سال آینده به بیش از ۷ هزار میلیارد تومان برسد.

کد خبر 5710643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha