۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۵۵

شهردار تبریز:

ورودی شمالغرب تبریز تا پایان سال‌جاری ساماندهی شود

 ورودی شمالغرب تبریز تا پایان سال‌جاری ساماندهی شود

تبریز- شهردار تبریز گفت: ورودی شمالغرب تبریز تا پایان سال‌جاری ساماندهی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در سومین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۶ برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری راهبردهای مهمی برای مردم و مسئولان داشتند که یکی از آنها ایستادگی و استقامت در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان است.

وی ابراز کرد: امیدوارم با تاسی از بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب در این مسیر استوار و پایدار قدم برداشته و شرمنده مردم نشویم.

شهردار تبریز در خصوص ساماندهی ورودی‌های شهر تبریز افزود: ساماندهی ورودی شهر یک موضوع حیاتی برای مناطق ۶ و ۷ است و وقتی شاهد بی نظمی در ورودی شهر از سمت مرند هستیم، به رغم تمام زحمت‌های صورت گرفته، کم‌توجهی به این موضوع عملکرد مناطق را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

هوشیار با بیان اینکه ساماندهی ورودی تبریز از سمت مرند باید تا پایان سال اجرایی شود، افزود: آلودگی بصری و زوائد نازیبای ورودی‌های شهر یکی از موضوعاتی است که با صرف هزینه اندکی توسط مناطق قابل حل است و بی‌شک این اقدام رضایت شهروندان و گردشگران را در پی دارد. از همین رو مناطق مکلف اند تا پایان سال‌جاری در خصوص آسفالت و تسهیل تردد در ورودی شهر اقدام ویژه ای انجام دهند.

کد خبر 5711385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م.م DK ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      7 0
      با سلام آقای شهردار به نظرتون فقط بایدورودی مرند ساماندهی بشه؟؟ ورودی آذرشهر پدر همه رو در آورده! ساخت یه روگذر که بخاطرش همیشه ترافیک سنگین هس چی؟ حداقل تشکیلاتتون رو جمع کنین راه باز بشه ما ساکنین او منطقه چه گناهی داریم که چند ساله یه پل روگذر رو تموم نمیکنین؟
    • محمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      3 0
      نخاله های ساختمانی رو از کنار اتوبانها بردارین. کنار اتوبان باکری. قسمت قراملک. اینقدر نخاله ریختن که آدم از راننده های ترانزیت اروپا خجالت میکشه. هر کی ریخته آنجا بگیریدش و بگین باید همه رو جمع کنه
      • کریم قدیمی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
        2 1
        سلام شهر دار محترم لازم است یاد آوری کنم بزرگترین مشکل از سمت پالایشگاه به ورودی تبریز می باشد خواهشاً پل اتوبان ورودی به تبریز هم مشکل بزرگ شده لطفا رسیدگی فرمایید
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 0
      پس داخل شهر چی میشه.محله سرخاب پوسیده است
    • ابرام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      1 0
      آقای شهردار تبریز محله های فرسوده زیاد دارد از اینکه زحمت می کشید تشکر ساغ اولاسیز ولی نسبت به زیبا سازی تبریز سالیان سال خیلی کم کاری شده است خواهشا در این خصوص هم استارتی بزنید
    • شهروند IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 0
      با سلام خواستم ضمن تشکر از شهردار تبریز که اولویت اولش شده جدول و جدول گذاری در خصوص دو پل میدان فهمیده دو مطلب عرض کنم یک اینکه هر دو پل عرض کم دارند و در صورت خرابی یک خودرو همه گیر خواهند افتاد و دوم اینکه اصلا بدرد نخوره هستند و ترافیک فهمیده ماند سر جایش. حتما یا کارشناس ها در امر دخیل بودن و..
    • وزیری RO ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      سلامو خداقوت.لطفا مقرردارید در احداث ساختمانها،جهت جلوگیری از راه بندهای طولانی،سقف اول را که تمام کردند ،مصالح ساختمانی را ببرند تو،و معابر را اشغال نکنند.
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      سلام آقای شهردار عزیز لطفا به پل منظریه هم توجه شود که هر روز با ترافیک سنگین مواجه هست ؟
    • احمد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      سلام ضمن تشکر از شهردار محترم تبریز. لطفاً مسیر آناخاتون که پر از اشغالهایی است که از ماشینهای شهرداری ریخته شده را نیز تمیز کنید ما در آن مسیر تردد می کنیم که باعث خجالت شهروندان و ساکنین روستاهای همجوار است.
    • ناشناس IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      سلام عرض خسته نباشید مهمترین زواید بصری تبریز که تا حالا هیشگی اشاره هن نکرده، درختان کج و معوج، گونه های متفاوت در یک مسیر، کچلی در یک محدوده و بعد درهم تنیدگی چند درخت در تمام خیابانها، بلوارها و کوچه هاست که نشانگر بی متولی بودن این امر هست که حتی در شهرهای کوچک هم دیده نمی شود.
    • رضا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      جناب شهردار تشکر از اینکه زحمت میکشید ... زلزله ترکیه باید عبرتی شه برای شهرسازیتان ... خدای نکرده اگه ۷ ریشتری زلزله بیاد شهر نابود خواهد شد تا دیر نشده بجنبید حاشیه نیشنی بیداد میکنه تو تبریز فردایتان رو بسازبد شهر بی روح شده قوانین و سفت سخت بگیرید
    • بهنام IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      وقتی رای گیری مجلس نماینده ها قول های فضایی میدن وقتی میرن مجلس شروع میکنن به دستمال کشی برای بودجه کدوم ورودی کدوم ساماندهی با این بودجه که به تبریز دادن شما همین بس که جدول کنار خیابونا رو رنگ امیزی کنید