۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲

مدیرکل راهداری همدان خبر داد؛

آمادگی ۲۵ راهدارخانه برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی همدان

آمادگی ۲۵ راهدارخانه برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آمادگی کامل ۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی و ۲۵ راهدارخانه برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صفر صادقی راد در ادامه گفت: این اداره کل برنامه ریزی های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه سطح استان را انجام داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همدان در گذرگاه عبوری استان‌های غربی کشور قرار گرفته است، از این رو اهمیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه سطح استان برای استراحت کوتاه و رفع خستگی و خواب آلودگی مسافران نوروزی دو چندان می‌شود.

وی اظهار کرد: در همین راستا کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شده است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده‌اند که این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

صادقی راد تاکید کرد: گشت‌های ویژه ای نیز برای بازدید از وضعیت نمازخانه‌ها، رستوران‌ها، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه‌ها، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است که به صورت روزانه این موارد را رصد خواهند کرد.

کد خبر 5714544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha