۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

سرمایه‌گذاری دشمنان در حوزه تربیتی است

سرمایه‌گذاری دشمنان در حوزه تربیتی است

اهواز- رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جغرافیای فکری محل جولان دشمنان است و به همین دلیل سرمایه گذاری دشمنان در حوزه تربیتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری صبح امروز سه‌شنبه در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش و ائمه جمعه شهرستان‌های خوزستان با اشاره به اینکه تشکیل کار گروه‌های مشترک یک آغاز برای فعالیت‌های گسترده است، افزود: نگاه‌های جزیره‌ای موجب شکست برنامه‌ها خواهد شد و باید با وحدت کلمه به راهبردهای دقیق دست پیدا کنیم.

وی با عنوان اینکه همدلی و اتحاد، نقشه مشترک برای ارائه راه حل‌ها است، تاکید کرد: ارتباط پیوسته یک و مداومت در فعالیت‌ها ضرورت و توصیه قرآنی است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری، تربیت را جبهه اصلی فعالیت این کارگروه دانست و گفت: نسل آینده نسل سرنوشت ساز است و به همین دلیل سرمایه گزاری دشمنان در حوزه تربیتی است چرا که مسئله تربیت موضوعی عمیق و جدی است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: جغرافیای فکری محل جولان دشمنان است چرا که صیانت از جغرافیای فکری امری مهم به شمار می‌رود.

امام جمعه تهران، آموزش و پرورش بی نظیر ترین دستگاه کشور است دانست و افزود: ائمه جمعه ظرفیت بسیار مهمی دارند و در کنار جامعه فرهنگیان استان، متعهد، فعال و سرمایه‌ای بزرگ برای استان خوزستان هستند.

وی با عنوان اینکه در کنار سند تحول بنیادین باید به نقشه منطقه‌ای و استانی بر اساس اقتضائات انجام گیرد، اظهار کرد: نقش تشکیلات دانش آموزان در آموزش و پرورش نقش تزئینی نیست.

کد خبر 5714786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha