۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۲۱

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است

بابل- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران انتظار فرج را انتظار قدرت اسلام دانست و انقلاب ایران زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده شامگاه سه شنبه در جلسه دوم آل یاسین به مناسبت ماه شعبان با اظهار اینکه ماه شعبان ماه دعا است، افزود: باید به این ماه ویژه نگریست.

وی با بیان اینکه نباید از قدر ماه شعبان غفلت کرد، این ماه را بافضیلت دانست و گفت: ماه شعبان در واقع روزهای آماده باش برای ورود به ماه رمضان است.

وی با عنوان اینکه شهیدان زنده هستند زیرا معیار حیات وممات در قرآن کریم متفاوت است، افزود: شهدا حق ش شفاعت دارند و قدرت شهید با شهادت الهی می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار اینکه در فتنه‌های آخر زمانی ملت ایران پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند، تصریح کرد: کسی که خدا را شناخت در وی گمراهی راه ندارد و شهدا این گونه بوده‌اند.

حجت الاسلام درخشنده با اشاره به فریضه جهاد تبیین گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین واجب فوری و قطعی است و یکی از نتایج انقلاب اسلامی تربیت جوانانی است که در دفاع مقدس و دوران کنونی پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: زمانی قدرت‌های غربی و متفقین شاه کشور را نادیده می‌گرفتند و امروز به برکت انقلاب اسلامی و به کمک ایران کردیور شمال - جنوب ایجاد شده است.

وی با اظهار اینکه انتظار فرج انتظار قدرت اسلام است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز قدرت اسلامی و ظهور حضرت منجی عالم بشریت است.

کد خبر 5714951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha