۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰

آزمون جامع مهارت آموزان آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد

آزمون جامع مهارت آموزان آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد

بوشهر- معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: آزمون جامع مهارت آموزان استخدامی ۱۴۰۰ و جاماندگان دوره‌های قبل در سالن ورزشی پردیس بنت الهدی صدر این دانشگاه برگزار شد.

اکبر شیخیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲۲۵ نفر از مهارت آموزان استخدامی ۱۴۰۰ و جاماندگان دوره‌های قبل واجد شرایط لازم در این آزمون شرکت داشتند.

معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امورات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این آزمون با مدیریت ریاست دانشگاه و سایر عوامل مرتبط و با نظم بسیار مناسب به نحو احسن انجام و قبل از آزمون نیز چندین نشست هماهنگی برگزار شد.

شیخیانی بیان داشت: اطلاع رسانی لازم برای در مورد مراحل مختلف آزمون از کارت ورود به جلسه، محل آزمون و … توسط همکاران در حوزه آموزش، نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت مدیریت استانی و روابط عمومی از طریق سایت و کانال‌های رسمی دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی به نحو مطلوب انجام شد.

وی تصریح کرد: مهارت آموزانی واجد شرکت در این آزمون اصلح هستند که توانسته اند حدنصاب‌های لازم در درس کارورزی و دروس فرهنگی را کسب کنند.

شیخیانی تاکید کرد: مهارت آموزانی که در آزمون فرهنگی ۱۳ بهمن شرکت نکرده و یا موفق به کسب نمره قبولی در یک درس یا تمامی دروس نشده اند، آزمون جبرانی این دروس در روز سه شنبه نهم اسفند در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: آزمون جامع جبرانی نیز برای این دسته از مهارت آموزان بعد از آزمون فرهنگی و در نیمه اول اسفند ماه برگزار خواهد شد و جزئیات برگزاری هر دو آزمون فوق اطلاع رسانی خواهد شد.‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌
‎‌‎

کد خبر 5717271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha