۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۵۰

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

روحانیون و طلبه ها سربازان مخلص و بی ادعای امام زمان (عج) هستند

روحانیون و طلبه ها سربازان مخلص و بی ادعای امام زمان (عج) هستند

زابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: روحانیون و طلبه ها سربازان مخلص و بی ادعای امام زمان (عج) هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی در نشست روحانیون مستقر زابل که شامگاه سه شنبه در محل سالن کنفرانس اداره تبلیغات اسلامی زابل برگزار شد، افزود: طلاب و روحانیون باید در زمینه تخصصی که دارند به فعالیت پرداخته و آن اقدامات را گسترش دهند.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات و فعالیت‌های اصلی طلاب و روحانیون در کنار کارهای تبلیغی، مذهبی و فرهنگی, فعالیت در زمینه تخصصی خود است، به طوری که برخی از طلاب در زمینه ازدواج، برخی در زمینه روانشناسی خانواده، مشاوره و برخی در زمینه اشتغال و غیره آشنائیت و تخصص دارند و این موضوعات از نیازهای امروز جامعه ماست و براین اساس باید در این حوزه‌ها نیز طلاب دارای تخصص، ورود پیدا کنند و مردم نیز از ظرفیت آنها بهره لازم را ببرند.

وی از روحانیون و طلبه‌ها به عنوان سربازان مخلص و بی ادعای امام زمان (عج) نام برد و گفت: یکی از ناراحتی‌های ما، عدم دسترسی لازم برای ارائه کمک‌های لازم علمی و مالی و غیره به طلاب و روحانیون است و هر چه در توان داریم برای رفع مشکلات و کمک بیشتر به این قشر انجام و پیگیری لازم نیز از نهادها و سازمانهای مربوطه استانی و کشوری خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ما مشکلات طلاب و روحانیون را دیده و می‌دانیم، برای حل آنها در حد توان پیگیری لازم در حال انجام است.

وی با اشاره به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی طلبه‌ها و روحانیون حاضر در جلسه، وعده پیگیری آنها را داد و بر تقویت فعالیت‌های آنان تاکید کرد.

کد خبر 5722070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha