۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶

مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری:

شرکت‌های تعاونی روستایی در قزوین تقویت شود

شرکت‌های تعاونی روستایی در قزوین تقویت شود

قزوین- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: شرکت‌های تعاونی روستایی در راستای ایجاد درآمد پایدار و اشتغال در مناطق و روستاهای قزوین باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا غریب صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت‌های تعاونی روستایی حکم بازوان دهیاری‌ها را دارند و تقویت آنها سبب ایجاد درآمد پایدار و همچنین ایجاد اشتغال برای مردم منطقه می‌شوند که ضرورت دارد تا این شرکت‌ها تقویت شوند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها مصادیق اقدام و عمل هستند و نقش مهمی در توسعه عمران روستایی دارند، افزود: شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها با اجرای پروژه‌های دهیاری باعث صرفه جویی در قیمت تمام شده و نیز ارتقا کیفیت آنها و ورود به عرصه‌های اقتصادی برای ایجاد تولید و اشتغال می‌شوند.

غریب اضافه کرد: تشکیل شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها برای کمک به خودکفایی دهیاری‌ها، کاهش هزینه‌ها و بهبود اجرای پروژه‌های دهیاری‌ها و نیز کمک به رشد و توسعه روستاهاست.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶ شرکت تعاونی دهیاری استان فعالیت می‌کنند و در ۲ هفته آینده انتخابات تعاونی‌ها برگزار خواهد شد.

کد خبر 5723070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha