۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۳۷

سرپرست غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه خبر داد؛

اجرای طرح «فجر تا فطر» در کرمانشاه برای تنظیم بازار کالاهای اساسی

اجرای طرح «فجر تا فطر» در کرمانشاه برای تنظیم بازار کالاهای اساسی

کرمانشاه- سرپرست غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه از اجرای طرح «فجر تا فطر» در کرمانشاه برای تنظیم بازار کالاهای اساسی با قیمت مصوب خبر داد.

علی ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح «فطر تا فجر» در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی و با نظارت کامل ادارات مربوطه در استان کرمانشاه اجرا می‌شود و در راستای اجرای این طرح از فروشگاه‌های توزیع کننده اقلام بازدید خواهد شد.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۹۴۷ تن انواع برنج هندی و تایلندی و نیز ۳۶۷ تن شکر برای آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه توزیع خواهد شد.

سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی در طرح «فجر تا فطر» صورت گرفته، تصریح کرد: طی بازدیدهای میدانی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که صورت گرفته تمامی اقلام باید با قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار در استان کرمانشاه به فروش برسد.

ملکشاهی عنوان کرد: با توجه به نظارت‌های مشترکی که بین ارگان‌های مربوطه تاکنون صورت گرفته قیمت و نحوه توزیع برنج تایلندی، برنج هندی، شکر، روغن خوراکی، گوشت گرم و منجمد، تخم‌مرغ و مرغ مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه به برنامه‌های دولت به دلیل تداخل شروع ماه مبارک رمضان و سال نو اشاره و خاطرنشان کرد: طرح فجر تا فطر به عنوان یکی از برنامه‌های خوب دولت در این ایام است که به دنبال رفع و تهیه کالاهای اساسی دولت با قیمت منصفانه است که از طریق فروش و عرضه در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره استان در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

کد خبر 5723395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha