۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۲۸

عشق و ارادت خود را در نیمه شعبان به امام زمان (عج) نشان دهیم

عشق و ارادت خود را در نیمه شعبان به امام زمان (عج) نشان دهیم

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت امام زمان (عج) گفت: در نیمه شعبان باید عشق و ارادت خود را به امام زمان نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی درخطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوی الهی اظهار داشت: باید برای فرج حضرت امام زمان (عج) بسیار دعا و نیایش کرد.

وی با گرامیداشت و تبریک میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: حضرت منجی عالم بشریت روزی عدالت را در مقیاس جهانی می‌گستراند و در آن روز شاهد ریشه کنی ظالمان خواهیم بود.

وی با تبریک فراررسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از جوانان خواست تا این حضرت را الگوی خود قرار دهند و افزود: شجاعت، ادب، پاکی و پاکدامنی از ویژگی‌های این حضرت بوده است.

آیت الله محمدی لائینی با اظهار این که به جوانان مملکت خود افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: باید درد و حرف جوان را شنید و به مشکلات این نسل رسیدگی کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به کاهش زاد وولد و جمعیت گفت: پیری جمعیت سبب کاهش نیروی کار و جوان می‌شود و بایداین تهدید را جدی گرفت.

امام جمعه ساری بر لزوم ترویج فرهنگ احسان و قرض الحسنه در جامعه تاکید کرد و خواستار حمایت و دستگیری از افراد نیازمند در جامعه شد.

آیت الله لائینی با اشاره به اهمیت درخت وجنگل اظهار داشت: جنگل‌ها قابلیت ذخیره سازی بیش از سه میلیارد مترمکعب آب را دارند و باید نسبت به حفظ وصیانت از منابع طبیعی و جنگل تلاش ویژه ای کرد.

وی با اظهار این که عاشقان امام زمان (عج) باید با چراغانی کردن خیابان‌ها، پخش شیرینی و شکلات و نصب پرچم، عشق و ارادت خود را به امام زمان (عج) نشان دهیم، گفت: همچنین باید با برپایی همایش‌هایی با فرهنگ مهدویت بیشتر آشنا شویم.

امام جمعه ساری با اشاره به برخی خطرات و آسیب‌هایی که فرهنگ مهدویت را تهدید می‌کند، افزود: باید با آسیب‌ها و فرقه‌های انحرافی مقابله کرد.

کد خبر 5723797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha