۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۳۰

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

طرح کالابرگ الکترونیکی در کرمانشاه در حال اجرا است

طرح کالابرگ الکترونیکی در کرمانشاه در حال اجرا است

کرمانشاه- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به شارژ اعتبار کالا برگ الکترونیکی برای خانوارهای یارانه‌بگیر، گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در کرمانشاه در حال اجرا است.

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک به عنوان یک طرح موفق طی ماه‌های گذشته در چهار استان کشور شامل هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان اجرا و سپس برای اجرای سراسری ابلاغ شد.

وی افزود: در این طرح خانواده‌هایی که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند، می‌توانند از ابتدای ماه هنگام خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای متصل به شبکه ملی اعتبار یارانه خود را مصرف کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد می‌توانند با استفاده از یارانه معیشتی خود مبالغ ۱۰ کالای اساسی را شامل برنج، شیر، پنیر، روغن و… را پرداخت کنند.

احمدی بیان کرد: در مرحله نخست فروشگاه‌های زنجیره‌ای به شبکه ملی اعتبار متصل شده‌اند و سایر فروشگاه‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به ادارات صمت شهرستانی نسبت به ثبت تقاضا برای اتصال به این سامانه اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت عدم استفاده از این مزیت افراد می‌توانند در پایان ماه یارانه خود را به صورت نقدی دریافت کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند برای مشاهده میزان اعتبار، فهرست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را از طریق شماره همراه سرپرست خانوار، شماره‌گیری و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5729421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha