۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶

در آستانه چهارشنبه پایان سال صورت گرفت؛

کشف ۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز از ۲ واحد صنفی در قزوین

 کشف ۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز از ۲ واحد صنفی در قزوین

قزوین - حدود ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در ۲ واحد صنفی در شهرستان‌های آوج و تاکستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی زرینی، فرمانده انتظامی شهرستان آوج اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از واحدهای صنفی شهر آوج، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران بلافاصله با اخذ دستور قضائی به محل اعزام شده و در بازرسی از این واحد صنفی چهار هزار و ۹۲۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، تأکید کرد: استفاده از مواد محترقه علی‌رغم هیجان کوتاهی که برای جوانان و نوجوانان دارد، خطرات زیادی را نیز به‌دنبال دارد که آن‌ها توجه چندانی به این موضوع ندارند، به همین منظور لازم است والدین به‌ویژه در این ایام توجه و مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان نیز از کشف بیش از ۳۰۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و در راستای تشدید روند مبارزه با خرید و فروش مواد محترقه، در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی در امر فروش و نگهداری مواد محترقه در شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، عزیزی بیان کرد: مأموران پس از بررسی‌های همه‌جانبه و محرز شدن صحت موضوع، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن، تعداد سه هزار و ۸۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت داشتن هر گونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری این اقلام، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 5730725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha