۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۶

مدیرکل بنیاد شهید بوشهر:

خدمات دهی به جامعه ایثارگری استان بوشهر افزایش یافت

خدمات دهی به جامعه ایثارگری استان بوشهر افزایش یافت

بوشهر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: خدمات دهی به جامعه ایثارگری استان بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفندماه روز شهدا اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات‌دهی به خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی برگزاری کمیسیون‌های پزشکی را یک از برنامه‌های مهم بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: در حالی که در سال‌های قبل فقط یک بار در سال این کمیسیون برگزار می‌شد، امسال سه دور این کمیسیون برگزار شد و کسی در نوبت بررسی نیست.

راه‌اندازی بیمارستان اعصاب و روان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه ایثارگران نیازمند حمایت ویژه‌ای هستند خاطرنشان کرد: ایجاد خانه ایثار یکی از برنامه‌های مهم است که مجوز آن برای استان بوشهر گرفته شده و سال آینده کار آغاز می‌شود.

وی از راه‌اندازی بیمارستان اعصاب و روان با همکاری نیروی هوایی ارتش در بوشهر خبر داد و افزود: با توجه به ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین نیروی متخصص، مشکلات بیماران اعصاب و روان استان حل می‌شود.

ایجاد دهکده سلامت

غلامپور با بیان اینکه ایجاد دهکده سلامت از دیگر برنامه‌ها در استان بوشهر است ادامه داد: ۳ نقطه برای ایجاد این دهکده بررسی شده و با تعیین مکانٰ نسبت به ایجاد آن اقدام می‌شود.

وی حمایت از اشتغال جامعه ایثارگری را مورد تاکید قرار داد و گفت: آموزش متقاضیان برای مهارت‌افزایی مد نظر است و تسهیلات خوبی نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود که امسال شاهد چند برابرشدن تسهیلات بودیم.

تأمین مسکن

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به تأمین مسکن برای جامعه ایثارگری، افزود: زمین مورد نیاز برای این افراد تأمین می‌شود و تا پایان سال زمین به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی تعیین نماینده بنیاد شهید در بخشداری‌ها، برگزاری کمیسیون موارد خاص، دیدار حضوری با خانواده شهدا و ایثارگران، پرداخت حق سرپرستی، ارائه مشاوره‌های حضوری، گروهی و تلفنی، تشکیل شورای حقوقی بنیاد شهید و تولید فیلم با موضوعیت شهدا را از دیگر خدمات عنوان کرد.

کد خبر 5732571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha