۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۳۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان خبر داد؛

اسکان تشویقی رایگان برای مسافران نوروزی در زنجان

اسکان تشویقی رایگان برای مسافران نوروزی در زنجان

زنجان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: گردشگران و مسافران نوروزی به ازای ۴ شب اقامت در هتل‌های این استان یک روز و نیم از اقامت رایگان برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید صفوی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر در این استان فعال شده است گفت: گردشگران برای اقامت در هتل‌ها و رفاه حال مسافران در نوروز به ازای ۴ شب اقامت در هتل‌های استان یک روز و نیم از اقامت رایگان برخوردار خواهند شد.

وی افزود: در جهت ایجاد انگیزه برای سفر تمامی مراکز اقامتی موظفند در نوروز به ازای ۴ شب اقامت در هتل‌های استان یک روز و نیم اقامت رایگان به گردشگران تعلق خواهند گرفت. وی افزود: فعالان عرصه گردشگری امیدوار هستند سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ آغازی برای فعالیت‌های گردشگری باشد و رونقی دوباره به هتل‌ها بازگرداند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: بازرسان و کارشناسان ستادی استان نیز برای رسیدگی بیشتر به صورت نامحسوس از واحدها بازدید خواهند کرد.

صفوی گفت: در نظر داریم با امکانات و جاذبه‌های متنوع فرهنگی و گردشگری، استان زنجان را به عنوان مقصد سفر و گردشگر پذیر معرفی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی خدمات سفر در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی هرگونه تخلفی در واحدهای صنفی و اماکن تحت پوشش این نهاد می‌توانند مشکلات خود را از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ مطرح کنند.

کد خبر 5736300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      متاسفانه استان زنجان گمنام ترین استان درایران است