۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

رئیس مرکز بهداشت آبادان خبر داد؛

صدور اولین صلاحیت بهداشتی اصناف از درگاه ملی مجوزها در آبادان

صدور اولین صلاحیت بهداشتی اصناف از درگاه ملی مجوزها در آبادان

آبادان- رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: اولین صلاحیت بهداشتی اصناف از درگاه ملی مجوزها و به صورت سامانه‌ای در این شهرستان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر ربیحاوی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، بستری اینترنتی تحت مدیریت دبیرخانه «هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار» است که در حال حاضر به عنوان مرجع رسمی اعلام شرایط صدور مجوزهای کسب و کار و معرفی مرجع قانونی صادرکننده همه مجوزهای کسب‌وکارها در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: متقاضیان کسب و کارهای حوزه سلامت اعم از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، دفاتر خدمات سم‌پاشی و آموزشگاه‌های بهداشت اصناف برای صدور مجوز خود ابتدا به درگاه ملی مجوزها به آدرس اینترنتیwww.mojavez.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب صنف موردنظر خود، راهنمای کامل آن را مطالعه و سپس اقدام به ثبت‌نام کنند تا در ادامه به درگاه تخصصی حوزه سلامت هدایت شوند.

رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: متقاضیان پس از تکمیل مدارک موردنیاز در انتظار تأیید مدارک توسط مرکز بهداشت قرار می‌گیرند. این درگاه در حال حاضر فعال است و اولین صلاحیت بهداشتی در هفته جاری که مربوط به یک صنف در رسته خواروبار فروشی بود صادر شد.

وی خبر داد: سامانه ۱۹۰ به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان به صورت ۲۴ ساعته فعال است و موارد مطرح‌شده در این سامانه ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت توسط کارشناسان بهداشت محیط پاسخ داده می‌شوند.

کد خبر 5759396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha