۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳

مدیریت دارالقرآن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه خبر داد؛

استقبال مردم از غرفه قرآنی سپاه در نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه

استقبال مردم از غرفه قرآنی سپاه در نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه

کرمانشاه- مدیریت دارالقرآن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از استقبال مردم از غرفه قرآنی سپاه در نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ قباد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معاونت تعلیم و تربیت بسیج در راستای عملی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده و تهیه کرده است.

وی افزود: طراحی این غرفه به این صورت است که در ورودی یک مسجد طراحی شده و در حوض ورودی وضو می‌گیرد و وارد غرفه می‌شود.

مدیریت دارالقرآن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: از روز افتتاحیه تا آخرین روز نمایشگاه هر روز با ۲ شهرستان به صورت آنلاین و تصویری ارتباط گرفته می‌شود تا از فضای نمایشگاه قرآن کریم بهره مند شوند.

مرادی بیان کرد: همچنین نمونه‌هایی از برنامه‌های قرآنی اجرا شده در طرح‌های صالحین و شجره طیبه در این غرفه طراحی شده و اهداف تربیتی و تعلیمی، نشست‌ها، فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های قرآنی، مهدهای قرآنی، برگزاری جلسات قرآنی، مسابقات قرآنی اجرا شده در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از پنج هزار نفر برای حضور در مسابقات قرآن و عترت بسیج را داشتیم که نشان دهنده علاقه نسل جوان به فعالیت‌های قرآنی است، بیان کرد: در سال گذشته ۵۱ نفر مربی قرآن در سطح نواحی مقاومت تربیت شده است که این مربیان موظف به برگزاری کلاس‌های قرآنی هستند.

کد خبر 5759936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha