۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

عفو عید فطر رهبری شامل برخی زندانیان استان سمنان شد

عفو عید فطر رهبری شامل برخی زندانیان استان سمنان شد

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ابلاغ اسامی مشمولان عفو عید سعید فطر مقام معظم رهبری، به مراجع قضائی و سازمان زندان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفر عبدالهی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری سمنان از ابلاغ اسامی مشمولان عفو عید سعید فطر استان سمنان به مراجع قضائی و سازمان زندان‌ها خبر داد و بیان کرد: این شمول بعد از از نگاه کریمانه و رأفت اسلامی پدرانه مقام معظم رهبری نسبت به افراد حائز شرایط معرفی شده به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه صورت گرفته است.

وی افزود: به مسئولان قضائی تاکید شده در مرحله اول با سازماندهی تیم‌هایی متشکل از کارکنان اجراهای احکام کیفری مراجع قضائی و زندان‌ها، افرادی که با اعمال عفو و تخفیف مجازات، محکومیت آنان منتهی به آزادی می‌شود بلافاصله اقدام و قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر زمینه بازگشت آنان به آغوش خانواده‌ها را فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: در مرحله بعدی این اطمینان خاطر به مشمولان تخفیف و تبدیل مجازات به حبس داده می‌شود که پرونده آنان بررسی و نتیجه اعمال استحقاق عفو به مشمولان ابلاغ و از مجازات آنان کاسته خواهد شد.

کد خبر 5761318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha