۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۸

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

احداث بیش ازهزار واحد مسکونی درطرح نهضت ملی در چهارمحال وبختیاری

احداث بیش ازهزار واحد مسکونی درطرح نهضت ملی در چهارمحال وبختیاری

شهرکرد_مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه نهضت ملی یک هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در استان در حال احداث است.

فرشید ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های مهم انجام شده در حوزه مسکن شهری، تولید مسکن با کیفیت و ارزان قیمت شهری به‌منظور کمک به خانه‌دار شدن نیازمندان و اقشار کم درآمد توسط حوزه معاونت مسکن شهری است.

وی با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن تسهیلات کم بهره و بلند مدت در امر ساخت و ساز و تحویل واحدهای ارزان قیمت تلاش شد، افزود: از بدو تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تا کنون یک هزار و ۸۲۴ واحد با اعتباری بالغ بر ۷۸۳ میلیارد تومان احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های حوزه مسکن شهری اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است که از ابتدا تاکنون ۸ هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

ریاحی عنوان کرد: آماده‌سازی منظریه شهرکرد و سایت‌های مسکن مهر از دیگر فعالیت‌های حوزه مسکن شهری است، در همین راستا ۶۰ هکتار از اراضی منظریه شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان و ۲۴ هکتار از اراضی سایت‌های مسکن مهر با اعتباری بالغ‌بر ۷۶۴ میلیون تومان آماده‌سازی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حجم عملیات آماده‌سازی سایت‌های مسکن مهر گندمان، فرادنبه، اردل و سامان شامل عملیات خاکی، اجرای ۳۸ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت و ۵ هزار متر احداث جوی جداول است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در خصوص اقدامات در مسکن شهری در سال ۱۴۰۱ در استان، اضافه کرد: در حوزه اقدام ملی یک هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در استان در حال احداث است.

ریاحی با بیان اینکه در بحث گروه‌های ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در چهارمحال و بختیاری در حال احداث است، گفت: در مسکن شهری نیز ۲۵۲ واحد مسکونی احداث می‌شود که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 5768930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • متقاضی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      0 0
      آقای مدیر کل من از کجا یه ملیارد تومن آورده بیاورم تا یه آپارتمان صد متری تو بیابون بهم بدین؟؟؟؟؟