۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

معاون فرماندار نهاوند تأکید کرد؛

برخورد قاطع با سودجویان و اخلالگران بازار نهاوند

برخورد قاطع با سودجویان و اخلالگران بازار نهاوند

همدان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: نظارت کیفی و دقیق بازار و برخورد قاطع با سودجویان و اخلالگران بازار در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهروز کیانی صبح پنجشنبه در جلسه کمیسیون بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی شهرستان نهاوند که در راستای پایش مستمر وضعیت بازار و دستور کار بررسی اختلاف زیاد نرخ گوشت گوسفند نر با ماده و عدم رعایت نرخ نامه از سوی قصابی‌ها برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه داریم زمینه آرامش خاطر شهروندان را فراهم کرده و ضمن جلوگیری از سو استفاده افراد متخلف، با ایجاد گشت‌های نامحسوس آرامش بازار و امنیت غذایی مردم را تأمین کنیم.

وی کمبود نیروی نظارتی در شهرستان را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: در حوزه نظارت بر بازار و رفع گرانی چند اداره متولی هستند که باید با ایجاد گشت‌های مشترک و دقت بیشتری مشکلات بازار را رصد و پیگیری کنند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نهاوند در خصوص قیمت گوشت در بازار عنوان کرد: یکی از مواردی که باید مد نظر قرار گیرد اختلاف زیاد نرخ گوشت گوسفند نر با ماده است که از سوی قصابی‌ها طبق نرخ نامه رعایت نمی‌شود و متأسفانه تمام گوشت‌ها به قیمت گوشت گوسفند نر به دست مشتری می‌رسد.

کیانی افزود: بازدید و نظارت بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی بر بازار باعث بهبود امور خواهد شد چون افزایش قیمت در این برهه از زمان مصداق کامل سو استفاده است و باید به خاطر حفظ حقوق شهروندان و رضایت مردم با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 5771070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha