۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱

استاندار هرمزگان:

هرمز به یکی از بهترین نقاط گردشگری جهان تبدیل خواهد شد

هرمز به یکی از بهترین نقاط گردشگری جهان تبدیل خواهد شد

بندرعباس - استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه بسته تفریح های دریایی و هوایی هرمز برای معرفی به سرمایه‌گذاران آماده شده است، گفت: این جزیره به یکی از بهترین نقاط گردشگری جهان تبدیل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در آئین امضای تفاهم نامه ساخت شهرک‌های مسکونی در بندرعباس و جزیره هرمز ضمن ترسیم آینده‌ای روشن از جزیره هرمز، اظهار کرد: برای توسعه جزیره هرمز با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور آمادگی داریم در مدل‌های مختلف مشارکت داشته باشیم و به این منظور برای هرگونه حمایت و انعطافی آماده هستیم.

وی ادامه داد: هرمز ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد و در ۱۰ سال آینده به یکی از بهترین نقاط گردشگری در جهان تبدیل خواهد شد، چرا که کارهای منحصر به فردی تحت عنوان طرح ابر اکوسیستم گردشگری دریایی شروع شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان عنوان کرد: گروهی از مشاوران تمام تفریح‌های آبی و دریایی در سطح دنیا را جمع آوری کرده و با تبدیل آن‌ها به یک بسته‌ی سرمایه‌گذاری با سنجش امکان اجرا، به سرمایه‌گذاران معرفی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین گروهی دیگر نیز تمام تفریح‌های هوایی را جمع‌آوری کرده و بسته‌ای به این منظور مهیا کنند تا آن را نیز در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

دوستی با اشاره به عملکرد هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن، تاکید کرد: بخش عمده‌ای از تعهد مسکن استان با صدور پروانه عملیات اجرایی آن آغاز شده است و برای مابقی طرح‌ها نیز تمام سعی‌مان بر این است که تا پیش از ۲۸ خرداد عملیات اجرایی آغاز شود.

کد خبر 5777322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha