۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸

رئیس راه و شهرسازی هیرمند:

۵۳ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات شهر هیرمند تخصیص یافت

۵۳ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات شهر هیرمند تخصیص یافت

زاهدان- رئیس راه و شهرسازی هیرمند گفت: ۵۳ تن قیر رایگان برای آسفالت ۳۴ هزار مترمربع از معابر حاشیه شهر به شهرداری این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، محمد علی فقیهی افزود: این میزان قیر تخصیص یافته به ارزش ۶ میلیارد ریال به صورت رایگان برای بهسازی محله گل‌ها به عنوان یکی از محلات حاشیه شهر هیرمند و از محل اعتبارات شرکت ملی بازآفرینی شهری اختصاص یافته است.

وی یکی از بدترین چهره‌های محرومیت و مشکلات رایج در محلات ناکارآمد شهری را کیفیت پایین معابر و حتی فاقد آسفالت بودن بسیاری از کوچه‌ها در محلات هدف عنوان و ادامه داد: وجود محله‌های شهریِ نابسامان، با ظاهری نامناسب یکی از اصلی ترین مشکلات شهرهای امروز است که برای مقابله با این چالش، سیاست‌ها و برنامه‌های بازآفرینی تدوین شده تا بر اساس آن کیفیت زندگی بهتری برای ساکنین واقع در چنین فضاهای فقیر شهری ایجاد شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند از تأمین پنج هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی از مهمترین ویژگی‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان است که علاوه بر سرعت اجرای پروژه‌ها، نقش مؤثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم براساس مختصات فرهنگی منطقه دارد.

فقیهی تاکید کرد: با توجه به اینکه برای همه اراضی طرح نهضت ملی مسکن هیرمند طرح تفکیکی و آماده‌سازی در دستور کار قرار دارد شهروندان واجد شرایط می‌توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

کد خبر 5778451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha