۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

نقش موثر سازمان دانش‌آموزی در تقویت تعاملات اجتماعی در مدارس

نقش موثر سازمان دانش‌آموزی در تقویت تعاملات اجتماعی در مدارس

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: سازمان دانش آموزی در تقویت تعاملات اجتماعی در مدارس با محوریت فعالیت‌های گروهی نقش مؤثری دارد.

علی حجرگشت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان دانش آموزی در تقویت تعاملات اجتماعی در مدارس با محوریت فعالیت‌های گروهی نقش مؤثری دارد.

وی بیان کرد: سند تحول بنیادین اهداف بلندی در راستای اجرای فعالیت‌ها تربیتی و فرهنگی در مدارس دارد که سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در تمام ساحت‌های این سند مهم نقش‌آفرینی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: نقطه آغازین تحولات در مناسبات اجتماعی شکل می‌گیرد که کیفیت ارتباطات یک جامعه، کیفیت آن جامعه را می‌سازد.

وی یادآور شد: در این سازمان دانش‌آموزان مسؤولیت پذیری را یاد می‌گیرند که چگونه برای حل مسائل به توانمندی‌های خود فکر کنند.

حجرگشت تصریح کرد: سازمان دانش آموزی تشکیلاتی تربیتی - اجتماعی دارد تا دانش آموزان برای حضور درعرصه های مختلف زندگی درکنار آموزش مسائل تربیتی برای آینده آماده شوند.

وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی هم در بحث آموزشی و هم در بخش تربیتی می‌تواند اثرگذار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید بر تقویت کلیه تشکل‌های دانش آموزی دارند، اضافه کرد: از نظر ایشان باید به جایی برسیم که برای کلیه دانش آموزان یک مدرسه، مسؤولیت تعریف کنیم.

وی افزود: سازمان دانش آموزی با هدف نشر فضائل اخلاقی، تربیت اجتماعی و مهارت آموزی از طریق فعالیت‌های جمعی تأسیس شده که آموزه‌های اخلاقی مورد تاکید علما با مهارت و تمرین ملکه ذهن‌ها و نهادینه می‌شود.

کد خبر 5778859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha