۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

معاون جهاد کشاورزی قزوین خبر داد؛

لزوم ثبت انبار کالاهای اساسی در استان قزوین

 لزوم ثبت انبار کالاهای اساسی در استان قزوین

قزوین- معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: انبار کالاهای اساسی در استان قزوین باید در سامانه جامع تجارت ایران ثبت شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید رحمانی اظهار کرد: انبار محل نگهداری کالاهای اساسی در این استان با هدف مقابله با عرضه خارج از شبکه باید در سامانه جامع تجارت ایران ثبت شوند.

وی افزود: انباری که دارای کالای اساسی مشمول نظارت باشد و در سامانه جامع تجارت ثبت نشده باشد، به مثابه اختفا و احتکار تلقی شده و متخلفان به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: گشت‌های مشترک سازمان جهاد کشاورزی در روزهای گذشته به سه انبار کالای اساسی برخورد کردند که در سامانه جامع تجارت ثبت نشده بود.

رحمانی ادامه داد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در حال رصد و بررسی انبارهای کالاهای اساسی در سطح استان قزوین هستند و مشاهده هرگونه تخلف با برخوردهای قانونی همراه است.

این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه تولید و توزیع کالاهای اساسی در بازار با هدف پاسخ به عرضه و تقاضا صورت می‌گیرد، ثبت در سامانه جامع انبارها به استاندارد سازی و تعیین دقیق اطلاعات مربوط به کالاهای اساسی منجر شده و مدیریت نظارت در بازار را تسهیل می‌کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: صاحبان مشاغل، واردکنندگان و فعالان حوزه کالاهای اساسی و کالاهای مشمول رصد در صورت هرگونه مشکل در ثبت سامانه به سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

کد خبر 5779573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha