۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴

فردی که باموانع کاخ سفید برخورد کرده بود،به تهدید «بایدن» متهم شد

فردی که باموانع کاخ سفید برخورد کرده بود،به تهدید «بایدن» متهم شد

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که راننده یک دستگاه کامیون که با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، به تهدید «جو بایدن» متهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، راننده ای که با یک دستگاه خودرو به موانع بیرون از محوطه کاخ سفید برخورد کرده بود، به تهدید رئیس جمهور آمریکا متهم شد.

بر اساس اعلام این رسانه، پلیس آمریکا امروز سه شنبه اعلام کرد: مردی که با یک کامیون اجاره ای به موانع امنیتی در نزدیکی کاخ سفید برخورد کرده بود، متهم به تهدید رئیس جمهور شده است.

به گزارش رویترز، پلیس در این خصوص ادامه داد که حادثه شب گذشته ممکن است عمدی بوده باشد.

یکی از شاهدان به خبرگزاری رویترز گفت که بازرسان پرچم نازی‌ ها را در داخل کامیون پیدا کردند.

منابع رسمی آمریکایی ساعاتی پیش گزارش دادند که یک کامیون پس از آنکه قصد داشت وارد محوطه کاخ سفید شود، در نزدیکی ضلع شمالی کاخ سفید در میدان «لافایت» به موانع امنیتی برخورد کرد و متوقف شد.

سرویس مخفی آمریکا امروز سه‌ شنبه اعلام کرد که یک کامیون با موانع امنیتی در نزدیکی ضلع شمالی کاخ سفید برخورد کرد و در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

«آنتونی گوگلیمی» مدیر ارتباطات سرویس مخفی آمریکا در توئیتر با اشاره به این حادثه و اعلام خبر بازداشت عامل آن گفته بود: ابهامات این حادثه هنوز در دست بررسی است.

سرویس مخفی آمریکا پیشتر از بسته شدن برخی جاده‌ ها و مسیرهای پیاده رو منتهی به محل تصادف خبر داد.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی آمریکایی «فاکس ۵» گزارش داد که هتل «های آدامز» The Hay-Adams در نزدیکی کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده است.

کد خبر 5788622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha