۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت حیدریه:

۲ سانحه رانندگی در محور تربت حیدریه یک کشته و ۳ مصدوم داشت

۲ سانحه رانندگی در محور تربت حیدریه یک کشته و ۳ مصدوم داشت

تربت حیدریه ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت حیدریه گفت: بر اثر ۲ سانحه رانندگی در جاده ترانزیتی تربت حیدریه به مشهد یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امانی اظهار کرد: در حادثه نخست یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۹۰ محور مشهد - تربت‌حیدریه صبح پنجشنبه با تپه کنار جاده برخورد کرد که متأسفانه راننده خودرو به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده در دم فوت کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت حیدریه افزود: راننده متوفی توسط گروه امداد و نجات پایگاه شهدای گرماب هلال احمر تربت حیدریه به وسیله تجهیزات مربوطه از داخل آهن پاره‌ها رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل سانحه شد.

وی اظهار کرد: در سانحه دوم نیز یک دستگاه سواری مگان در جاده مشهد و نزدیکی تربت‌حیدریه حوالی پیچ مرغداری به داخل دره سقوط کرد که گروه امداد و نجات پایگاه شهدای کامه هلال احمر به محل حادثه اعزام و امدادرسانی لازم را انجام دادند.

امانی گفت: در این سانحه هر سه نفر سرنشین خودرو در نقاط مختلف بدن دچار صدمه و مجروحیت شدند که با انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مجروح توسط عوامل هلال‌احمر و یک نفر توسط نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان برای مداوا منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت حیدریه تصریح کرد: در جاده ترانزیتی تربت حیدریه - مشهد به سبب تردد زیاد بویژه سفر زائران بارگاه قدس رضوی به نسبت سایر محورهای حوزه استحفاظی شهرستان حوادث و سوانح بیشتری رخ می‌دهد از این روی بیشتر مأموریت‌های جاده‌ای امدادگران هلال احمر تربت حیدریه در این مسیر انجام می‌شود.

کد خبر 5794189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha