۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس خبر داد؛

رهایی ۱۳۰ نفر از قصاص با کمک سفیران صلح و سازش در فارس

رهایی ۱۳۰ نفر از قصاص با کمک سفیران صلح و سازش در فارس

شیراز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: در یک سال گذشته با همکاری سفیران صلح و سازش، ۱۳۰ نفر از محکومین به قصاص در این استان از چوبه دار رهایی یافتند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی بحرینی افزود: انجمن حمایت از زندانیان سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد و سالیانه خدمات متنوع و متعدد آموزشی، معیشتی، رفاهی، درمانی و فرهنگی را به خانواده‌های زندانیان ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: این خدمات متعدد به صورت ماهانه، موردی و به مناسب ایام مختلف به این خانواده‌ها ارائه می‌شود همچنین مبالغ قابل توجهی نیز با کمک خیرین اعم از خیرین اهل تسنن و تشیع برای حمایت زندانیان پرداخت می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با اشاره به مشکلات مراجعه خانواده‌های زندانیان برای پیگیری امور مربوط به زندانیان، گفت: این انجمن با پیشینه ۸۰ ساله که دارد از فضای مناسبی برای مراجعه خانواده زندانیان برخوردار نبود. اما با کلنگ زنی که در سال ۹۸ برای احداث یک مجموعه برای تحقق این امر آغاز شد شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه و افتتاح مجتمع اداری، فرهنگی و خدماتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بودیم.

او با بیان اینکه مجتمع اداری، فرهنگی و خدماتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: این ساختمان در عرصه هزار متر مربع و مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا خدمات متعددی را به خانواده زندانیان ارائه می‌دهد در واقع خدمات رفاهی، آموزشی، درمانی، اداری و اجرایی به صورت متمرکز در این ساختمان انجام می‌شود.

کد خبر 5794574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha