۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

۶۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شد

۶۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شد

ساری- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران میزان خرید کلزا را در استان بیش از شش هزار و ۵۰۰ تن ذکر کرد و گفت: هفت میلیارد تومان از وجه کشاورزان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عنایتی کلیجی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز فرایند خرید تضمینی کلزا و گندم در مازندران، اظهار داشت: مراکز خرید کلزا و گندم در استان فعال شده و آماده خرید مازاد محصولات تولیدی کشاورزان استان هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: تا ۷ خرداد ۱۴۰۲، ۶ هزار و ۵۸۹ تن کلزا از کشاورزان مازندرانی خریداری شد و بهای این محصول به کشاورزانی که تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت محصول خودشان را تحویل مراکز خرید دادند پرداخت شد.

وی افزود: تاکنون حدود هفت میلیارد تومان از بهای خرید کلزا به حساب کشاورزان پرداخت شده است و پیگیری برای پرداخت مابقی طلب کشاورزان در حال انجام است.

عنایتی کلیجی با بیان اینکه هر کیلو کلزا با قیمت ۲۲ هزار تومان از کشاورزان خریداری می‌شود، گفت: شهرستان‌های گلوگاه و بهشهر به ترتیب بیشترین میزان خرید کلزا را تاکنون انجام دادند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به خرید گندم در استان هم اشاره کرد و گفت: تا ۷ خرداد ۱۴۰۲، گندم به میزان ۳ هزار و ۸۸۴ تن از کشاورزان مازندرانی به صورت تضمینی خریداری شد.

وی اظهار کرد: بیشترین میزان خرید گندم تاکنون به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه بود و این محصول با قیمت ۱۵ هزار تومان به ازای هر کیلو از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 5797109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha