۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

مدیرکل بانوان استانداری البرز مطرح کرد؛

لزوم حمایت عملی از خانواده ها و ترغیب جوانان به فرزندآوری

لزوم حمایت عملی از خانواده ها و ترغیب جوانان به فرزندآوری

کرج- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: باید با استفاده از حضور متخصصین امر نسبت به حمایت‌های عملی از خانواده‌ها و ترغیب زوج‌های جوان به فرزندآوری در استان اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه آقایی ظهر چهارشنبه در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: فعالیت ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امری مهم و ضروری است.

وی افزود: در اتاق وضعیت با پرهیز از سطحی نگری نسبت به مسائل زنان، خانواده و جوانان و نیز با دقت در رصد شرایط موجود و تحلیل اطلاعات، با استفاده از حضور متخصصین امر، نسبت به حمایت‌های عملی از خانواده‌ها و ترغیب زوج‌های جوان به فرزندآوری در استان اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: در صدد هستیم در اتاق وضعیت جمعیت، که اعضای آن متشکل از مرتبطین امر در حاکمیت می‌باشند، با دعوت از صاحب نظران، نخبگان، بانوان، فعالین مردم نهاد و تشکلهای مردمی به احصاء مسائل و حل آنها بپردازیم و با به کارگیری داده‌ها و تحلیل‌های علمی، آماری و مشورتی در سیاستگذاری ها و برنامه‌ریزی‌های حمایت از خانواده، ضریب موفقیت را افزایش دهیم.

آقایی گفت: برای پیشرفت در این موضوع نیازمند وحدت رویه و هم صدایی بیش از پیش میان ستادهای استانی و شهرستانی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان هستیم‌

گفتنی است قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ریاست ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی استاندار و دبیری آقایی، مدیر کل امور بانوان و خانواده برگزار شد.

کد خبر 5799465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha