۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۰۳

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

نیروهای کت و شلواری پیمانکاران در شهرداری کرج تعیین تکلیف شوند

نیروهای کت و شلواری پیمانکاران در شهرداری کرج تعیین تکلیف شوند

کرج- عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: موضوع نیروهای موسوم به کت و شلواری در معاونت خدمات شهری هنوز حل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حاجی قاسمی شامگاه سه‌شنبه در نطق پیش از دستور یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر بابت ساماندهی ورودی شهر اظهار داشت: از شهردار بابت ساماندهی ورودی شهر در مجاورت پل فردیس که با هزینه بسیار حداقلی و با کیفیت بالا انجام شده است تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در بخش دیگری از تذکرش مجدداً ضمن تشکر از شهردار جهت پیگیری موضوع نیروهای موسوم به کت و شلواری در معاونت خدمات شهری و آغاز ساماندهی آنان در ماه گذشته تصریح کرد: متأسفانه این موضوع به صورت کامل رفع نشده است و از تعداد ۷۲ نیروی مشمول صرفاً حقوق ۲۸ نفر قطع شده است و با ۴۴ مورد برخوردی صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ضمناً در مواردی مشاهده شده است که برخی از این نیروها در حالی که کماکان به کار دفتری اشتغال دارند به صورت ظاهری در مکاتبات در مشاغل سرکارگری، تأسیسات و … مشغول به کار شده‌اند که ضرورت دارد تذکرات لازم در این خصوص به مدیران محترم مناطق داده شود و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

حاجی قاسمی اذعان کرد: در تذکرات متعدد قبلی به موضوع تبدیل وضعیت قراردادی افرادی خاص از قرارداد حجمی به قرارداد رسمی با استناد به آرای دیوان عدالت اداری پرداخته شد و تاکید شد که واحد حقوقی شهرداری نسبت به ارائه مستندات و اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری به فوریت اقدام نماید.

وی تاکید کرد: متأسفانه پیگیری در زمان مناسب به بهانه‌های واهی صورت نمی‌گیرد و زمان مؤثر برای احقاق حق شهرداری کرج از دست می‌رود.

کد خبر 5803622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      2 0
      سلام بیشترین تخلف ها. در شهرداری انجام می شود. از جمله زیر میزی گرفتن ها. بعد کار مردم. خوب انجام نمی دهند. هر موقع هر موقع مدیریت. شهرداری در هر منطقه درست شود. آن. موقع باید گفت شهر خوب داریم وقتی شهرداری کار انجام ندهد پول. مالیات. مردم. جایی که درست نیست خرج کند. شهر کرج خوبن. نمی شود
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 0
      سلام راه اهن به اون عظمتی چرانیروهای تجمیعی رااستخدام نمیکنه این متن به حضورصالحی عرض کردم
    • ناشناس IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 0
      سلام اقای مجتبی حاج قاسمی خواهشن با چنین رفتار ها وحرکت ها برخود شدید کنید چرا که حق خیلی ها ضایع میشود،بنده جوانیم رو در شهرداری کرج گذاشتم واگر پیمانکاران بیمه مرا واریز میکردند الان باید ۲۲سال سابقه داشته باشم ولی ۱۲سال سابقه دارم که فقط درشهرداری کرج بودم وخدمت خالصانه انجام دادم چرا باید استخزا