۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر مطرح کرد؛

کشف فرصت‌ها و استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر

کشف فرصت‌ها و استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طراحی ایده‌های جدید، کشف فرصت‌ها و استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ عصر یکشنبه در نشست شورای اداری فرهنگ و ارشاد بوشهر اظهار داشت: فرهنگ مبنا و زیرساخت بوده و اگر در این حوزه کم‌کاری شود، آسیب‌های جدی به این حوزه وارد می‌شود.

وی افزود: باید در حوزه فرهنگ هنر و رسانه استان با تمام قوا با رویکرد جوان گرایی، احصاء فضای عمومی، کشف فرصت‌ها، کشف استعدادها، طراحی ایده‌های جدید، بازگشت به اصل و جایگاه اصلی و حفظ آن، احیای شورای فرهنگ عمومی و جایگاه آن در شهرستان‌ها و تجلیل از مشاهیر و مفاخر شهرستان‌ها همکاری و هم افزایی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: امیدواریم مدیران شهرستان‌ها با همکاری و تعامل با جامعه فرهنگی و هنرمندان و اصحاب رسانه در استان و همه افراد درگیر با مسائل فرهنگ، هنر و رسانه در راستای حل مشکلات و معضلات و ریل گذاری کارهای فرهنگ اهتمام ویژه ای داشته باشند.

افروغ بیان کرد: جشنواره‌ها با هدف و آورده مشخص و بر اساس نیاز هر شهرستان با رویکرد و طراحی مردم محور و اولویت‌های حجاب و عفاف، فرزندآوری، مسائل خانواده، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و برنامه‌های اولویت دار فرهنگی، هنری و رسانه بر اساس نیاز و موقعیت هر شهرستان برنامه ریزی شود.

در این نشست حاضران در جلسه به ارائه مسائل و موضوعات خود در شهرستان‌ها از قبایل همکاری ارگان‌های مختلف با ادارات شهرستان‌ها، وام‌های خوداشتغالی، برگزاری جشن‌ها و جنگ شادی‌ها، اوقات فراقت کودکان و نوجوانان با محور قرآن و عترت، حمایت مؤسسات علوم قرآنی، برگزاری دوره‌های رایگان هنر در مناطق کمتر توسعه یافته، جلوگیری از موازی کاری دستگاه‌های اجرایی پرداخته و به پیشنهادات خود را ارائه دادند.

کد خبر 5807643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha