عملیات تیراندازی در جنوب جنین/ پنج صهیونیست زخمی شدند

عملیات تیراندازی در جنوب جنین/ پنج صهیونیست زخمی شدند

منابع فلسطینی دقایقی پیش از یک عملیات جدید تیراندازی در جنوب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی علیه یک خودروی حامل شهرک‎‌نشینان صهیونیست در نزدیکی گذرگاه الریحان در نزدیکی جنین خبر دادند که طی آن پنج صهیونیست زخمی شده‌اند.

رسانه‌های عبری اعلام کردند عملیات تیراندازی امروز در جنین از دو نقطه صورت گرفته و طی آن یک دستگاه کامیون و یک خودروی حامل شهرک‌نشینان صهیونیست هدف قرار گرفته است.

عملیات تیراندازی در جنوب جنین/ چهار شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند

به اذعان منابع عبری، در این عملیات تیراندازی یک شهرک‌نشین و چهار نظامی صهیونیست هدف قرار گرفته و زخمی شده‌اند.

در پی این عملیات نظامیان صهیونیست برای بازداشت مجری یا مجریان این عملیات در اطراف شهرک یعبد در جنوب جنین، کمربند امنیتی ایجاد کرده و عبور و مرور فلسطینیان را به شدت کنترل می‌کنند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که شمار زخمی‌ها در عملیات تیراندازی امروز در جنین افزایش یافته است. تاکنون در این عملیات تیراندازی یک شهرک نشین و چهار نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

مبارزان مقاومت در مرحله نخست این عملیات به سوی یک خودروی حامل صهیونیست‌ها تیراندازی کردند، اما در ادامه با تعقیب خودروی حامل نظامیان صهیونیست مواجه شدند که آن را نیز هدف تیراندازی قرار داده و چهار نظامی را زخمی کردند.

حال یکی از نظامیان صهیونیست زخمی شده در عملیات تیراندازی جنین وخیم است. این نظامی صهیونیست با استفاده از یک بالگرد نظامی به بیمارستان تل هشومیر انتقال داده شده است.

کد خبر 5809438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha