۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

از ابتدای سال جاری؛

۴۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده های مواصلاتی فردوس هزینه شد

۴۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده های مواصلاتی فردوس هزینه شد

بیرجند- سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فردوس از اجرای بیش از سه کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اعتمادی مقدم صبح پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای سال جاری سه کیلومتر از محورهای مواصلاتی بهسازی و روکش آسفالت شده اند.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است، افزود: نگهداری راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

اعتمادی مقدم اظهار کرد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و بالطبع افزایش ایمنی راه‌ها است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس بیان کرد: از ابتدای سال جاری با استفاده از هزار و ۹۰۰ تن آسفالت سرد و گرم، لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام، گفت: احداث یک دستگاه پل ۲۰ دهانه راه روستایی فردوس - چاهنو و همچنین پروژه تعریض محور روستایی خانکوک- طاهر آباد از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس است.

کد خبر 5810942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha