۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری:

پارک خودرو درحاشیه خیابان‌ها در چهارمحال وبختیاری قانونمند می‌شود

پارک خودرو درحاشیه خیابان‌ها در چهارمحال وبختیاری قانونمند می‌شود

شهرکرد_رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری پیگیر قانون‌مند کردن پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها هستند.

سرهنگ ایرج حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در شهرها و خصوصاً مراکز شهرستان‌ها مانند شهرکرد، بروجن و… به جهت حضور شهروندان برای خرید در بعدازظهرها شاهد شلوغی قابل ملاحظه‌ای در برخی معابر هستیم.

وی تصریح کرد: ازدیاد حضور مردم در خیابان‌ها سبب شده تا شهروندان با مشکل پارک مواجه شوند، بنابراین لازم است رانندگان گذشت و خوش‌اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از بوق زدن بیجا، عجله در رانندگی و… خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری افزود: در صورت سد معبر توسط کسبه، مأموران راهنمایی و رانندگی اقدام می‌کنند، ضمن اینکه شهرداری هم وظیفه قانونی در این زمینه دارد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری پیگیر قانون‌مند کردن پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها هستند و در صورت عملی شدن آن مشکلات بسیاری در این راستا رفع می‌شود.

کد خبر 5814232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      1 0
      جناب حسین پور اینها دردی را دوا نمیکنه ،مشکل عدم ایجاد چند پارکینگ توسط شهرداری در نقاط شلوغ شهره.
    • سازنده IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      سلام.خواهش میکنم پیگیری کنید.سالیان زیادی هست که معابر و خیابان های مهم شهر لردگان به محل تجمع دستفروشان تبدیل شده.متاسفانه گروهی که این اقدام زشت را مرتکب میشوند جز افرادی هستند که نفوذ بالایی دارند.با وجود اینکه مردم همیشه از این موضوع رنج میبرن و شکایت دارن هیچ فایده ای ندارد.