۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری:

شاداب‌سازی ۴۰۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری در تابستان انجام می‌شود

شاداب‌سازی ۴۰۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری در تابستان انجام می‌شود

شهرکرد_مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله دوم طرح «روح‌الله عجمیان» در تعطیلات تابستان با حضور ۴۵۰ گروه جهادی ۴۰۰ مدرسه بهسازی و شاداب‌سازی می‌شوند.

سلمان کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح شهید «روح‌الله عجمیان» با رویکرد بهسازی و شاداب‌سازی مدارس با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل نوسازی مدارس و قرارگاه جهادی چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد تومان امسال در دو مرحله تعطیلات عید نوروز و تابستان آغاز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مرحله اول طرح که در تعطیلات نوروز انجام شد با مشارکت ۴۵ گروه جهادی ۱۷ مدرسه و ۵۶ کلاس درس رنگ‌آمیزی شدند.

کارگر عنوان کرد: مرحله دوم طرح روح‌الله عجمیان در تعطیلات تابستان انجام می‌شود و ۴۵۰ گروه جهادی در قالب این طرح به ۴۰۰ مدرسه در سطح چهارمحال و بختیاری بر اساس سهمیه مشخص اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مدارس مناطق محروم اولویت اصلی طرح شهید عجمیان برای بهسازی و شاداب‌سازی هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در قالب طرح روح‌الله عجمیان رنگ‌آمیزی، شاداب‌سازی، نقاشی دیوار، اجرای طرح حیاط پویا و تعمیر میز و صندلی دانش‌آموزان در مدارس انجام می‌شود.

کارگر بیان کرد: طرح شاداب‌سازی مدارس چهارمحال و بختیاری تا آخر تعطیلات تابستان ادامه خواهد داشت تا ۴۰۰ مدرسه شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی شوند.

کد خبر 5816280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha