۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴

استاندار مازندران:

بخشداران مزیت‌ها و اولویت‌های مناطق را تدوین کنند

بخشداران مزیت‌ها و اولویت‌های مناطق را تدوین کنند

نور - استاندار مازندران با اشاره به این که بخشداران بیشترین ارتباط را با مردم دارند، گفت: بخشداران مزیت ها و اولویت های مناطق را تدوین و شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور عصر پنجشنبه در نشست بخشداران استان از بخشداران خواست با بیان اینکه بخشداران بیشترین ارتباط را با مردم دارند اظهار داشت دهیاران نیز در حکمرانی اسلامی نقش بسیار مهمی دارند بخشداران باید نسبت به انتصاب دهیار آن توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید دل و قلب مردم را با عملکرد خود نسبت به راهبردهای نظام اسلامی نزدیک کنیم گفت تخلفات مالی بی توجهی به مردم عدم اجرای احکام الهی بی توجهی به نمادهای اسلامی مورد پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه همه فعالیت‌ها از مساجد شروع می‌شود گفت مساجد انقلاب محور همه فعالیت‌ها بوده و بخشداران نیز باید به مساجد توجهی ویژه داشته باشند.

استاندار مازندران با بیان این که بخشداران اولویت‌های مناطق خود را شناسایی کنند، افزود: هر بخش داری باید مزیت‌های بخش خود را بشناسد.

حسین پور با تاکید بر اینکه بخشدار نباید برنامه مدون برای توسعه بخش داشته باشند گفت جایگاه بخش بسیار مهم است پیشانی‌ات بخش دارد نظام جمهوری اسلامی همانند رئیس جمهور است.

شماره بخش‌های استان ۵۹ بخشداری ذکر کرد و گفت: استان مازندران دارای مزیت‌های استراتژیک و بی نظیر است و برخی مزیت‌های استان در کل کشور بی نظیر است.

وی با تاکید بر اینکه شورای دهیاری در بخش‌ها باید تشکیل شود، گفت: فعال کردن شورای تهران در بخش‌ها امری ضروری است.

کد خبر 5817430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha