۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰

در دولت سیزدهم انجام شد؛

اجرای ۱۷۶۴ میلیارد تومان پروژه گازرسانی در خراسان جنوبی

اجرای ۱۷۶۴ میلیارد تومان پروژه گازرسانی در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در مجموع در دولت سیزدهم هزار و ۳۵۷ پروژه با هزینه هزار و ۷۶۴ میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان محمودی عصر چهارشنبه نشست استاندار با معاون وزیر نفت با بیان اینکه میزان بهره مندی خانوارهای شهری از گاز ۱۰۰ درصد بوده و در بخش روستایی ۹۹.۹ درصد است، افزود: ۹۱۶ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان داریم که اگر گازرسانی می‌شدند، تعهد خود را انجام داده بودیم.

وی با بیان اینکه گازرسانی به دو هزار و ۱۲۰ واحد صنعتی انجام شده و ۳۳۱ هزار و ۴۵۷ مشترک خانگی از نعمت گاز بهره مند شده اند، افزود: همچنین ۲۰۰ هزار انشعاب گاز برای مردم اجرا شده که پوشش نزدیک به ۱۰۰ درصدی استان از نعمت گاز طبیعی را به دنبال داشته است.

محمودی، گازرسانی به ۴۹۲ روستا و ۲۶۴ واحد صنعتی و مناطق محروم و گازرسانی به ۹ هزار و ۷۰۲ واحد مسکونی در طرح جهش مسکن و شهرک‌های صنعتی نهبندان، درمیان و زیرکوه و منطقه ویژه اقتصادی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در مجموع در دولت سیزدهم هزار و ۳۵۷ پروژه با هزینه هزار و ۷۶۴ میلیارد تومان در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی در هفته دولت روستایی نخواهیم داشت که سکنه دائم داشته باشد ولی از نعمت گاز محروم باشد، گفت: تمام روستاهایی که سکنه دائم دارند، به صورت ۱۰۰ درصدی بهره مند خواهند شد.

کد خبر 5817532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha