۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

پنجره مهر،

تجدید میثاق فعالان جهاد تبیین با شهیدان در ساری

تجدید میثاق فعالان جهاد تبیین با شهیدان در ساری

ساری- همزمان با هفته تبلیغ دینی و اطلاع رسانی، مدیران تبلیغات اسلامی و فعالان جهاد تبیین در مازندران با آرمان های والای شهیدان تحدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجدید میثاق با شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم ظهر شنبه با حضور مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مازندران در ساری برگزار شد.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن بیان اهمیت یادآوری حماسه آفرینی‌های شهدا در دوران انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و امنیت، بر لزوم بهره‌گیری مداوم از سیره و روش شهدا در فعالیت‌های فرهنگی و دینی تاکید و تصریح کرد: هدف ما یادآوری این نکته است که بگوییم از آرمان‌های شهدا دست نخواهیم کشید و همواره به توصیه‌های شهدا در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت فقیه توجه داریم.

وی بیان داشت: امروز با همه توانمندی‌های نظامی و پیشرفت‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه‌های علمی و نظامی که به برکت خون شهدا و جهاد جهادگران عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، فرهنگی و سیاسی کشور به وجود آمده است و دشمنان را به تحسین واداشته، برخی سعی در کمرنگ کردن این پیشرفت‌ها دارند.

وی در ادامه به روایت گری سیره شهدا اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ رزمنده ای به نام شهید حسن قاضی زاده دانشجوی دانشگاه تونتوی کانادا و یکی از مهندسین نظامی دفاع مقدس وجود داشت که همه زندگی به ظاهر پر زرق برق را رها کرد و در دفاع مقدس شهید شد.

کد خبر 5818470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha