۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷

استاندار خراسان شمالی:

استانداری خراسان شمالی از اجرای طرح «حامیم» حمایت می‌کند

استانداری خراسان شمالی از اجرای طرح «حامیم» حمایت می‌کند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی طرح «حامیم» را حلقه اتصال دانشجویان، اساتید و مردم دانست و گفت: استانداری خراسان شمالی از اجرای طرح «حامیم» حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر شنبه در نشست با رؤسای دانشگاه‌های خراسان شمالی که در محل استانداری با محوریت اجرای طرح حامیم برگزار شد، اظهار داشت: طرح حامیم می‌تواند حلقه اتصال بین دانشجویان، مسئولان و مردم باشد و استانداری نیز کمک و حمایت‌های لازم را در اجرای بهتر این طرح انجام خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امید آفرینی و تقویت روحیه نشاط و فعالیت‌های جمعی و تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها است.

وی در این جلسه، احداث خوابگاه دانشجویان را مورد توجه قرار داد و گفت: برای جلوگیری از سرگردانی دانشجویان، در احداث خوابگاه باید از توان بخش خصوصی بهره مند شد و مالکان خوابگاه‌ها و خیرین برای ساخت خوابگاه در دانشگاه‌ها شناسایی شوند و با آنها برای ساخت خوابگاه توافق شود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: بودجه فرهنگی استان اندک است و باید درصدد افزایش آن باشیم.

گفتنی است اجرای طرح دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان «حامیم» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مشارکت ۱۵۰ دانشجو، در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 5818795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha