۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه:

۱۸۳ هزار و ۲۷۸ مترمربع زمین‌ در کهگیلویه رفع تصرف شد

۱۸۳ هزار و ۲۷۸ مترمربع زمین‌ در کهگیلویه رفع تصرف شد

یاسوج_ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه گفت: ۱۸۳ هزار و ۲۷۸ متر مربع از زمین‌های منابع ملی شهرستان کهگیلویه رفع تصرف شد.

علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: رفع تصرف ۱۸۳ هزار و ۲۷۸ مترمربع از زمین‌های منابع ملی تصرف شده توسط منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه انجام شد.

وی تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضا، نیروی انتظامی و یگان حفاظت این اداره ۱۸۳ هزار و ۲۷۸ مترمربع از زمین‌های تصرف شده منابع طبیعی به بیت المال باز گردانده شدند.

کریمی یکی از مهمترین اولویت‌های اساسی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه را حفظ بیت المال و جلوگیری از تصرفات غیرقانونی افراد در اراضی منابع ملی عنوان کرد.

وی رفع تصرف از این اراضی را در طی یک ماه گذشته در نوع خود کم نظیر خواند و گفت: این موضوع نشان از برخورد جدی اداره منابع طبیعی کهگیلویه با زمین خواری است.

کریمی استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن منابع طبیعی را ضروری دانست و تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد که افراد سودجو به اراضی ملی و بیت المال دست درازی کنند.

رئیس منابع طبیعی کهگیلویه گفت: در صورت مواجهه با این چنین مسائلی با کمک دستگاه قضا و نیروی انتظامی به شدت برخورد قانونی انجام خواهیم داد.

کد خبر 5819456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha