۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

یادواره وزرای شهید انفجار دفتر حزب جمهوری در کرمان برگزار می شود

یادواره وزرای شهید انفجار دفتر حزب جمهوری در کرمان برگزار می شود

کرمان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه ، یادواره وزرای شهید انفجار دفتر حزب جمهوری در کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین انجم شعاع صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر گفت: آیت الله بهشتی نقش ارزنده و ماندگاری در حوزه‌های مدیریت و اندیشه انقلاب داشت و خدمات قابل توجهی را در ابعاد مختلف به کشور و انقلاب ارائه کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه همه وظیفه داریم تا شخصیت‌های بزرگ انقلاب را به طور صحیح به نسل جوان معرفی کنیم افزود: رسانه‌های گروهی نقش فوق العاده ای در انجام این رسالت تبلیغی و جهاد تبیین دارند.

وی به برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در استان کرمان اشاره کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه، یادواره وزرای شهید انفجار حزب جمهوری در کرمان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: یادواره شهید کلانتری وزیر اسبق راه، یادواره شهید قندی وزیر پست، یادواره شهید عباسپور وزیر نیرو و یادواره شهید فیاض بخش از مسئولان وقت بهزیستی که همگی جزو شهدای هفتم تیر هستند، در شهر کرمان و به اهتمام ادارت کل متبوع این نهادها برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در پایان با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی و جنایت‌های آمریکایی‌ها در سراسر جهان گفت: نمایشگاه عکس هفته حقوق بشر آمریکایی نیز در محل مصلی نماز جمعه کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5819464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha