۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۲

همزمان با هفته بزرگداشت قوه قضائیه صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در سنندج

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در سنندج

سنندج - همزمان با هفته قوه قضائیه، نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در عمارت تاریخی آصف( خانه کرد) سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه دست ساخته‌ها و تولیدات زندانیان استان کردستان در ۱۵ غرفه در محل نمایشگاه‌های خانه کرد سنندج افتتاح شد.

مجتبی محمدی مدیر کل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: فراهم کردن اشتغال برای زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان از جمله اولویت‌های پنج گانه سازمان زندان هاست.

وی افزود: در همین راستا در سطح زندان‌های استان کردستان کارگاه‌های مختلف تولیدی توسط این سازمان و با مشارکت کارآفرینان و خیرین راه اندازی شده است.

مدیر کل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۳ درصد محکومین در زندان‌های استان کردستان دارای شغل بوده و ماهیانه درآمدی را برای خود و خانواده‌هایشان کسب می‌کنند.

محمدی افزود: هر ساله همزمان با هفته بزرگداشت قوه قضائیه اقدام به برپایی نمایشگاهی برای معرفی دست ساخته‌ها و تولیدات زندانیان استان می‌کنیم که در این راستا امسال در محل خانه کرد سنندج اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده ایم.

کد خبر 5819979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha