۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان:

۳ حلقه چاه آب شرب برای جبران کم‌آبی در رفسنجان وارد مدار شد

۳ حلقه چاه آب شرب برای جبران کم‌آبی در رفسنجان وارد مدار شد

کرمان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان گفت: با وارد شدن ۳ حلقه چاه به مدار بهره برداری ۷۰ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شهر رفسنجان افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب رفسنجان، حسین چرخ انداز افزود: با توجه به افزایش بی سابقه دما و تداوم گرمای هوا مصرف آب شرب به شدت افزایش پیدا کرده که این امر منجر به افت فشار آب در برخی از مناطق شهر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان افزود: به منظور کاهش افت فشار و جلوگیری از قطعی آب مجوز حفر ۵ حلقه چاه دریافت گردید که در حال حاضر ۳ حلقه چاه به عمق ۲۷۰ متر پس از حفر و تجهیز وارد مدار بهره برداری شده و ۷۰ لیتر بر ثانیه به منابع تأمین آب شهرستان افزوده شده است.

او در ادامه بیان داشت: ۲ حلقه چاه دیگر نیز مراحل حفر آنها به پایان رسیده و پس از تجهیز و اجرای خط برق وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی سپس با اشاره به عمق ۲۷۰ متری چاه‌های جدید افزود: حفر چاه به منزله موجود بودن آب نمی‌باشد اب استحصال شده از عمق ۲۷۰ متری نشان دهنده وخیم بودن منابع تأمین اب می‌باشد.

او در پایان گفت: این شرکت تمام تلاش خود را در راستای به حداقل رساندن مشکلات ناشی از کم ابی انجام می‌دهد ولی این امر بدون همیاری شهروندان امکان پذیر نیست زیرا با توجه به تداوم گرمی هوا، مصرف اب بیش از تولید است و کماکان با کمبود اب مواجه هستیم.

کد خبر 5820490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha